W marcu na rzece Moszczenicy w Woli Branickiej, rozpoczęto przebudowę mostu. Najpierw rozebrano dotychczasowy, dwuprzęsłowy o szerokości 7,4 metra i rozpiętości przęseł 2x9 m.
Nowy most ma zupełnie inną budowę. Jest to nowoczesna, jednoprzęsłowa konstrukcja o rozpiętości 18 m. Przęsło mostu stanowi 14 sztuk belek strunobetonowych, na których wykonana jest nawierzchnia.
Jezdnia na moście jest poszerzona do 8 metrów a po obu stronach pojawiły się chodniki szerokości 2 metrów. Zaprojektowany na obciążenie klasy A, pozwoli na przejazd samochodów o ciężarze do 50 ton.
Brak podpór pośrednich w nurcie rzeki poprawi przepływ wody pod mostem i zapobiegnie powstawaniu w tym miejscu rozlewisk.
Aktualnie do zakończenia robót pozostało wykonanie stożków przy podporach, roboty antykorozyjne powierzchni betonowych, wykonanie izolacjo-nawierzchni na chodnikach i narzutu kamiennego w korycie rzeki.
Przewidywanym terminem przejazdu nowym mostem jest koniec lipca.